Páginas

viernes, 23 de noviembre de 2012

No pot ser cert...

L’altre dia a classe vàrem practicar amb el programa Microsoft Powerpoint, una eina molt estesa entre els estudiants. El treball que havíem de realitzar consistia en descarregar-nos uns àudios i unes imatges que prèviament la mestra havia triat per muntar un conte. La veritat és que ens va quedar a tots molt bé.
Quan la mestra ens va presentar l’eina, jo pensava que tenia un bon domini d’aquest, però en realitat ha resultat que no, quan vaig veure els exemples que ens va posar, vaig quedar bocabadada amb tot el que es podia fer. No pensava que es poguessin fer recursos didàctics tan elaborats ni tan diversos i, personalment se’m va encendre una bombeta al cap i vaig imaginar una porta que em conduïa a un nou món ple de possibilitats.


També, vaig pensar en el projecte final que hem de realitzar per aquesta assignatura i considero que si ens ho muntem bé, pot quedar una cosa bastant elaborada i polida, ja que el Powerpoint és una eina molt dinàmica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario