Páginas

sábado, 27 de octubre de 2012

"Jugar" amb l'Audacity és divertit!

A la tercera i a la quarta sessió de pràctiques  la mestra ens va mostrar un programa  anomenat Audacity. Aquest serveix per fer gravacions i realitzar edicions d’audio.
La veritat és que la nostra tutora, al començament dels estudis ens va presentar aquesta eina, però jo, personalment no vaig tenir molt de contacte amb el programa, ja que pot ser no estava massa motivada per emprar-ho. Ara que m’he endinsat dins la utilització d’aquest instrument, penso que m’ha captivat.
La tasca que havíem de realitzar per aquesta setmana, era un àudio que tingués una durada d’uns trenta segons on aparegués la meva veu. Així que aprofitant la tasca de l’assignatura  de Literatura Universal Catalana, on ens vàrem inventar un poema, he decidit gravar-lo, afegir-li música i un parell d’efectes.
La cançó que he emprat ha set Remembrance, de l’àlbum Aeon 2. Celestial Aeon Project.
I el poema es diu: Cor al Cel.
I el resultat ha set el següent:

No hay comentarios:

Publicar un comentario