Páginas

domingo, 30 de septiembre de 2012

Reflexió dia 1:

La primera classe d’aquesta assignatura la veritat que ha estat molt entretinguda, encara que he de confessar que li tinc una miqueta de por.

Per començar a fer feina de l’assignatura, hem obert un bloc amb l’eina blogger, cosa que al principi ha estat una mica difícil, ja que com estàvem emprant els ordinadors de la universitat i tots estàvem fent el mateix alhora, es veu que s’ha col·lapsat la xarxa o els ordinadors, no ho se ben bé i, no em deixava crear el meu bloc, però com som una dona de recursos... he tret el meu netbook, el qual no m’agrada massa emprar perquè es molt petit, però que per una falta ja està bé i he aconseguit realitzar la primera tasca del dia.

Com que al llarg dels estudis de grau ja hem estat emprant el bloc per penjar feines, ja tinc unes certes nocions de com obrir un nou bloc i com personalitzar-lo, que era el primer pas d’aquesta feina. Però poc a poc, els passos a seguir del dia s’anaven complicant, havíem d’afegir gadgets, una imatge, un vídeo y crear una nova pàgina dins el bloc. Menys la creació d’una nova pàgina dins el bloc, tot el demés ja ho havia fet anys enrere, però com duia tot l’estiu sense emprar aquesta eina, tenia els coneixements una mica dispersos, cosa que els companys del meu costant m’han ajudat a refrescar i he aconseguit realitzar la tasca. El “gran problema” que he tingut, ha set el de la creació d’una nova pàgina, que sincerament, no tenia ni idea de que es pogués realitzar, però després d’un parell de minuts de bloqueig, he decidit preguntar-li a na Marina, la professora d’aquesta assignatura, la qual ha fet una explicació general, ja que es veu que jo no era la única que tenia aquest “problema” i per fi he fet totes les tasques encomanades per aquest dia.

He de dir que quan vaig començar a emprar el bloc al principi de la carrera, no m’agradava gens, ho veia com una càrrega més de feina. Però ara poc a poc, li estic començant a veure les sortides que te i ho estic començant a veure com una eina per compartir coneixements i vivències. És per aquest fet que considero que un bloc pot aportar molt dins una escola i penso que val la pena esforçar-se una mica i renovar-se dins l’àmbit educatiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario